Sayfanın başına ulaştınız.

Netflix uygulamasında içerikleri izlemeye çalıştığımda ses var görüntü yok

Netflix uygulamasında ses var görüntü yoksa, siyah bir ekran görüyorsanız aşağıda verilen basamakları sırayla uygulayarak problemi çözüme konuşturabilirsiniz.

Yardım mı gerekli?

Probleminizi en güvenli ve hızlı şekilde birlikte çözebilir, servis randevusu oluşturabilirsiniz.

Teknik Destek ve Servis Randevusu

Modeminizi kapatıp açın ve mümkünse televizyonunuza kablo ile internet bağlayın.

Televizyonunuzun fişini prizden çıkarın ve en az 60 saniye kadar bekleyin. Televizyonunuzun fişi prize takılı değilken, cihazdaki kalan elektrik akımını boşaltmak için televizyonun güç düğmesini 5 saniye basılı tutun.

Güç düğmesine erişemiyorsanız veya televizyonunuzda güç düğmesi yoksa, televizyonunuzun fişi takılı değilken en az 3 dakika bekleyin. Televizyonunuzun güç kablosunu sonrasında yeniden takın.

Televizyonunuzu bu işlemleri yaptıktan sonra açın ve Netflix uygulamasına girerek sorunun çözülüp çözülmediğini kontrol edin.
 

Bu makaleyi faydalı buluyor musunuz?
İlgili Makaleler
Daha Fazla Arayın