Sayfanın başına ulaştınız.

Ekran paylaşımı yaparken "kablosuz adaptör" yazısı çıkıyor

Mobil cihazınızla televizyona görüntü aktarmak, gelişen standartlar ve yetenekli televizyonunuz sayesinde artık çok kolay. Bu özelliği kullanırken bir hata alıyorsanız aşağıdaki önerilerimize bakarak sorunu çözebilirsiniz.

Yardım mı gerekli?

Probleminizi en güvenli ve hızlı şekilde birlikte çözebilir, servis randevusu oluşturabilirsiniz.

Teknik Destek ve Servis Randevusu

Televizyonunuz internet bağlantısını, cihazın arka kısmına takılan 5-6 santimetre uzunluğunda bir USB aparatıyla sağlıyor olabilir. Eğer bu durum geçerliyse harici bağlantıya sahip bir televizyona sahip olduğunuz anlamına gelir ve bu parçayla ilgili sorun yaşıyor olabilirsiniz. İlk olarak yazılım güncellemesi yapmayı deneyin.

Yazılım güncel mi?

Menü tuşuna basın. Yön tuşlarını kullanarak sağ alt köşedeki "Ayarlar" kısmına gelip kumandadan "OK" tuşuna basın. Sağ yön tuşu ile "Görüntü" - "Ses" - "Kaynak" seçeneklerinden sonra "TV" sekmesine gelin. Aşağı yön tuşu ile "Hakkında" satırına gelerek kumandadan "OK" tuşuna basın. Açılan pencerede "Ürün Bilgisi" kısmına "OK" tuşu ile bastığınızda yazılım sürümü görüntülenir.

Menü->Ayarlar->TV->Hakkında ayar ekranı

İnternet sitesinden indirdiğiniz sıkıştırılmış dosyayı bilgisayarınıza taktığınız USB belleğin ana dizinine açın. USB belleğinizin içerisinde “Target” isimli bir klasörün oluştuğunu görürsünüz.

- USB belleği televizyona takın ve televizyonu eğer varsa şebeke anahtarından kapatın veya güç kablosunu prizden çekin.
- TV’nin yan tarafında bulunan tuş takımı üzerinde “P+” tuşuna basın. Yuvarlak düğme varsa tam ortasına basılı tutun.
- Düğmeye basılı tutarken, açma kapama düğmesinden TV'yi açın veya güç kablosunu fişe takın.
- Yazılım güncellemesi başlayınca aşağıdaki menü ekrana çıkar.
- Yazılım yükleme işlem bitene kadar televizyonunuzun elektrik bağlantısını kesmeyin veya cihazı kapatmayın.

Yazılım güncellemelerini aşağıdaki adreslerden edinebilirsiniz:
https://www.arcelik.com.tr/tv-yazilim-indirme-merkezi/
https://www.beko.com.tr/destek/
http://www.grundig.com.tr/destek/

Sorun devam ediyorsa

Bu çözüm adımlarından sonra da sorun ortadan kalkmamışsa servis çağırmanız gerekmektedir.
 

Bu makaleyi faydalı buluyor musunuz?
İlgili Makaleler
Daha Fazla Arayın